Monday, January 21, 2013

New Social Networking site!

Salam dude/babe!

Dah lama blog aku ni bersawang kot,baru hari ini aku nak bukak balik selepas sekian lama aku sibuk dengan hidup baru aku.

Baru aku tahu makna hidup di perantauan ni setelah bergelar mahasiswa.

oh,this is heaven kalau aku kat kampus mcm ni.HAHA

Kesibukan,kemeriahan,ke-enjoy-an semua aku dapat rasai bersama. Rakan-rakan dari perantaun Sabah/Sarawak semua aku ada.

Having fun dengan rakan perantauan lain sememangnya susah,persefahaman kami sentiasa berlainan.

Dan kadang-kadang aku rasa mcm WT*!! 

this is what i feel actually when my mum called me


Okay lahh,maybe today entry ni je aku dapat buat sebab aku takde idea apa apa yang dapat tarik perhatian aku untuk buat entry melainkan kes *listen listen listen .  (maybe aku akan buat tentang entry ni lau dapat masa lebih)

Btw,aku nak korang try social network baru.Khas untuk pecinta muzik,fotografi,perfileman dan seni-seni lain.Social network ni maybe korang familiar dengan nama nyee iaitu Myspace.

Kini,myspace dah meng-upgrade kan laman nya,bukan berniat nak beat populariti facebook atau twitter tapi laman sosial ni lebih kepada music dan seni seni lain.

Firstly memang agak complicated nak guna,tapi lepas 2jam aku mengadap aku dah paham nak guna kan nyaa.
This is so simple thing for music listener while social networking.

Apa apa aku recommend korang try dulu mcm mana.

add me on new myspace, groovyonshy

ni link dia --> https://new.myspace.com/

No comments:

Post a Comment

Jadi lh tikus yang menghormati blog aku ni.Ok good,tulis elok elok.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...