Friday, August 13, 2010

What?Who am I?



Salam!fuhhh.well,first time ni na tulis blog.HAHA
Disebabkan first time,aku introduce myself lahh.Nama?what theee?!nama aku Dato' You,tapi nak tau kenapa aku letak nama kat blog aku ni 'mamak boy?'well,sebab aku pun ta tau kenapa.HAHA.
No no.Act,aku letak 'mamak boy' sebab terlintas kat fikiran aku,pada beberapa hari yang lalu ada insiden yang agak mecabar diri aku hingga semua student dah start pggil aku "deyyy,mamak"



Itu ok lagi,ada yang siap order air "deyy,mamak.Bagi teh tarik satu",bodoh ke apa siap order air?
Dia tak nmpaka aku pkai bju skolah ke?Atau dia dah rabun order air dengan aku,padahal aku kat kantin skolah tengah bawak nasi goreang aku nak pi makan kat meja sebelah.

hohoho.tu jeee.lagipun tengah puasaa,bnyak bebel,aku yang penat.


No comments:

Post a Comment

Jadi lh tikus yang menghormati blog aku ni.Ok good,tulis elok elok.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...