Tuesday, October 26, 2010

KFC,murah tapi sangat Sucks!MacDonald harga berpatutan dan Very Great!


vs







Korang mesti pelik kan bila aku cakap Kfc suck kan?haha.well,mmg betul suck,bagi korang aku tak tau lahh.Maybe ada orang cakap Kfc lagi bgus dari Mac'D,Mac'D lagi bagus dri Kfc.Mana mana lahh.

Tapi bagi aku memang,dah lah Wi-Fi lembap mcm kura kura pakai google.Hodoh kan lau kura kura mcm tu kan.eheh.Pada hari jumaat lepas,yelah hari jumaat,aku ingat lagi.Aku masih ingat muka bdak yang bagi aku twister,zinger burger aku.Aku lapar,aku pikir situ lagi murah dari Mac'D aku pergi lah mkan dengan adq aku yang sngt baik hati,yee die mmg baik hati,walaupun baru tingkaan 1,die mmg bnyak duit,aku lah tukang kopak-kers die punya duit,biasalah abg mithali kene teman adq mkan kat luar kan.Ok,aku mkan dan sental secubit rahsia secukup rasa.

On that night(di iringi bunyi lagu horror yang seram),tetiba ada sesesuatu benda yang buat aku rasa ta selesa.Ouh damn,mesin utama dalam badan aku dah bermasalah,iaitu PERUT.Arghhh,sakit dohhh.

Perut aku sakit sebab Zinger Burger.Urghhhh.tu je aku na cakap!HAHA

Bye :)


p/s:aku pernah gak sakit perut makan kat Mac'd.kesimpulannya,setiap perkara ada klebihan dan kekurangan.Itu je.eheee :)



5 comments:

  1. semua sama je kowt .
    tapi burger mcd lebih besar rather than kfc nye burger right ??

    ReplyDelete
  2. HAHA.servis ta sama sgt kot.eheh
    haaa,burger KFC mmg kecik,and ta pedas mcm deluxe.errr

    ReplyDelete
  3. kfc best jgek okay bai

    ReplyDelete
  4. haha . memang tak sama .
    alahai . tak kesah laa . semua sama je . yang penting , tetap fast food :)

    ReplyDelete

Jadi lh tikus yang menghormati blog aku ni.Ok good,tulis elok elok.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...