Wednesday, February 9, 2011

Maaf Kepada Pihak Sekolah xD

Kepada Pihak Sekolah,Pengawas dan Pelajar(kecuali pengawas yang betul betul terasa dengan kesilapan korang),





Saya memohon maaf kepada pihak sekolah kerana telah menyiarkan artikel yang dapat menjatuhkan maruah sekolah,tapi saya tidak berniat begitu,saya hendak menyedarkan pihak sekolah bahawa ada masalah sukar yang hendak diselesaikan.Segala Kesulitan Amt dikesali.Perkara mungkin tak akan berulang lagi.

Sekian.



p/s: serious,kalau aku buat aduan awal awal lagi,confirm pihak sekolah tak percaya apa yang aku cakap.Tapi bila aku dah blog,baru nak perasan.Yes,i'm wrong.Aku buat perkara yang salah untuk tunjuk perkara yang benar,and Yes thats is wrong again.Kalau aku ta buat entry yang boleh buat pihak sekolah sakit hati,rasa rasa perkara ni pihak sekolah tau tak?Well,mesti tak tau kan?So,aku mmg bersalah sbb dah melanggar peraturan sekolah yang serius.Lau aku tak buat perkara yang melanggar peraturan sekolah yang serius,confirm masalah ni berterusan.Thanks .Lots Of Love.  xD

3 comments:

  1. sdih aq bce...
    byk gler kotak tisu kt sblh aq...
    da la bckground music sdih...
    hehehe...
    ppe pon relax r...

    ReplyDelete
  2. maksud tersurat dan tersirat!!! i like! =)

    ReplyDelete

Jadi lh tikus yang menghormati blog aku ni.Ok good,tulis elok elok.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...