Tuesday, February 14, 2012

CROWD-ED

Sesak!  Embun Pagi...

Sesak! Aroma asap automobil

Sesak! Mencari rezeki

Rezeki halal  Rezeki mengenyangkan .

Lalui norma sebegini.Lalui norma yang pasti

sesak.terhimpit dalam kesesakan



DJ Radio . Menceriakan hati

Telatah manusia buat aku terfikir sejenak

Terfikir tentang kepayahan

Kepayahan membuat aku kenal erti hidup

Hidup Dunia Hidup Akhirat

Jurang yang sangat berbeze antara dua alam ini

Oh,Sang Pencipta. Orbit disemesta ini di kawal dengan kuasa mu

Kepimpinan Kau jelas Yang Teragung

spirit of water




Kesal.Aku kesal dengan tindakan bodoh ku.

Kesal dengan tindakan bodohku yang silam.

Kau ampunilah dosa ku,ampunkan lah wahai Maha Pengampun.

Kesal dengan tindakan hambamu yang muslim dengan bergembira meraikan tarikh 14 Feb.

Kesal dengan kebutaan mereka, Kebutaan dalam nila yang baik dan jelek.

Ampunilah dosa ku,orang tua ku dan mereka yang lain!

do not give up,just use what you got people




Perasaan yang lahir dalam hati.

Kadangkala .

Sukar nak diucapkan. Itu lah cinta.

Setakat ini , aku hanya dapat rasa cinta monyet sahaja. Bila cinta sebenar dalam diri ini akan wujud?

Bila?

Mungkin?Cinta sebenar,adakah hanya untuk bakal temn hidupku sehingga Jannah?

Mungkin~?

Keliru aku.


INI LAH CROWD-ED ku.

-mamakboy-

No comments:

Post a Comment

Jadi lh tikus yang menghormati blog aku ni.Ok good,tulis elok elok.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...