Wednesday, November 24, 2010

First Day Working Jadi Promoter

Salam,duhhh.Bosan nye Ya Allah,kejap dpt customer,then customer lari,dpt customer,customer lari,dpat customer,si cina Xiang tu mesti kebas,panas hati aku,bila na dpt komisyen ni wei!nasib bek ada basic RM800.fuewwww.



F.O

First day yang sgt membosankan lah bodo,tapi nasib baik ada 3 ekor berok dtg menceriakan suasana aku yang bosan.HAHA.thx beruk ku tersayang,aku bukan gay korang,tapi aku syg korang.HAHA.

Customer gua slalu kene curi bhai,haram punye Xiang,dah la pendek,ber iye lebih,kerek lgi tggi dri aku,pastu madah na kebas customer gua,penat gua usha cutomer,lu bleh ea mencelah ngn customer,gua tau ahh gua org baru.Lu tggu je Xiang,tggu je cutomer gua g rmai dri customer,lu jgn jeles.HAHA




Yang sial skali,customer yang agak biadap,pehh menyirap gila doe.Ok,aku na cerita,ada satu mamat lalu kat dgn kiosk aku,aku g kat die trus bagi template aku,
aku tnya "Abg pkai line internet apa ea?"
 dia jwb "Aku pkai maxis.."
 aku trus terang kan lah p1 wimax cmni cmni bla bla bla..."kalau abg pkai p1 wimax harga bla bla bla...."
die pun selamba jawab "ouh." ,peh bpak dia short je,takpe aku ta kisah.then aku tnye g

"Abg pkai maxis broadband sebulan brape ea?"

"Aku byar sebulan sepuluh rggt,murah je,p1 mahal"

ABAH KALU LA BODO MAXIS RM10 SEBULAN TOPUP!grr.

explore laaa cm ne pun,aku ta jumpa pape ah

Ubai,sabar ye syg,Mrs.A ckap!HAHA.Cik Aien,Molin Molin ski anak nipu,and Sya pun nasib baik ckap "relax lah" HAHA,












2 comments:

Jadi lh tikus yang menghormati blog aku ni.Ok good,tulis elok elok.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...