Thursday, November 18, 2010

Thing That Boy Should Know About Your BoyFriend/Girlfriend,I Mean 'Couple' Korang Part 2

Assalamualaikum!

nice colour make nice life
Ya'aa auww!setelah kian aku ta masuk dunia maya,melayan game NFS Most Wanted sampai dah blacklist #5,ta pkai cheat code tau,hebat ark?seminggu je broo.wahah!Rindu sama blog,dah lama ta blog walking,dah ramai yang update post masing masing.ngeee~


Sambung list ke 3.


Pumpuan mesti tau favourite food boy diorang kan.what?ta tau?kau mmg ta layak na bercouple ngan aku.eheh.Ok,kebanyakkan perempun  tau makanan or minuman kegemaran boy diorang,tapi aku berani 'bet' ngan perempuan yang sebenarnye 7/10 mmg ta pernah masak makannan kegemaran boy diorang,cuma 3/10 jea pernah masak kan?ahah!tu perempuan,mmg aku ta tipu.kalau ada yg masak pun,boy diorang mesti pndai berlakon dpn gurl diorang,well pndai buat muka selamba lau makanan die ta sedap tahap ada garam segenggam.HAHA.


Lelaki pulak,bukan ta tau favourite food gurl diorang,buat buat ta tau je,yelah na gurl diorang marah kan,lau dah marah,mesti bole manja manja pastu,betul ta guys.betul kan?betul ta gurl sekalian?ok,fine ta betul.HAHA.kebanyakkan mmg ta tau,ntah lah,aku sendiri ta tgau favourite food si 'dia',duhh.


Sebab apa korang kene tau favourite pasangan masing2


-bila na order makan nnti,ta yah leceh,sorang je dah bole order
-lau ada suprise dinner,die mesti teruja sebab ada favurite food die
-pastu,aku ta tau kenapa mesti kene tau.act,ta penting pun sebenarnye.HAHA


ok yang ke 4.


Jeles doh aku
Favourite colour,pasal ni aku no komen.sebab aku tgok,bnyak pasangan kurang amik tau sgt.so aku pun ta amik tau sgt.


bila yang amik tau tu,ak boleh observe yang diorang ni selalu suka pkai warna yang sepasang lau g date.Macam apa kau tau?Macam 'meeekkkkk' kata enal.HAHA


Ok goooo.Aku buntu idea ni,
HAHA
Yang ke 5,6 dan 7 aku poast lagi.korang tggu jea
Byee~

No comments:

Post a Comment

Jadi lh tikus yang menghormati blog aku ni.Ok good,tulis elok elok.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...