Monday, December 5, 2011

I'm Back!

pamplona-spain

Salam!

Setelah sekian lama aku tak meng-up-to-date this blog,rindu sgt dekat blog aku ni.Hampir 4 bulan lebih aku tak bukak blogger,ini semua kerana STPM.

STPM.Tinggal lagi 3 paper sahaja,rasa sekjap sgt STPM ni.Hmm,harap-2 lulus dengan jayanya.Doakan kejayaan aku ok .HAHA.

Lepas exam,aku akn relax sekejap,menikmati cuti dan awal thun 2012 aku akn mula berkerja.Tak tau lagi nak kerja mana.pening-2

Bila tengok blog aku pening,takpe,follower sikit bukan jadi masalah,tapi aku rasa ta beest plak tgok blog aku  nie,rasa nak buang je iklan-2 dalam blog nie,aku rasa mcm nak fokus kepada penulisan shj dlm blog nie.Tapi,aku ta hebat dalam penulisan,yang aku mampu hanya merapu seperti sekarang ni.


geting old everyday-ubai

Apa akan terjadi seterusnya dengan kehidupan aku?
BYE,Good Morning :)


1 comment:

Jadi lh tikus yang menghormati blog aku ni.Ok good,tulis elok elok.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...