Monday, September 13, 2010

Cerita Seram Pagi Raya Ke-5ima



Korang cuba tengok gambar ni dulu.

p/s:jangan tengok sebelum tidur.















sebenarnya,cerita takde kena mengena ngan gambar yang aku letak ni.NI saje je.eheh.Tapi,errr,ok fine.Aku cite je lahh.Hantu,is it exist??aku sendiri ta percaya sangat,ntah kenapa.Sebab takde sorang pun belum buktikan kat aku yang hantu ni bukan nya jelmaan syaitan yang direjam atau jin.Kalau bukan jelmaan dua makhluk Allah tu,bleh ah aku percaya.Buat apa nak takut ngan ciptaan tuhan ni,apalah,Syaitan tu,dijadikan oleh Allah s.w.t dari api nerakan,jin aku tak tau.HAHA.tapi,jaga jaga ah,tgok blakang korang tuh,kalau ada jangan tegur,bagi salam boleh.Cakap je,Assalamualaikum,tehn lau dia reply Walaikumussalam.Aku syorkan korang bwak tin shieldtox,baygon,ridsect or pe jadah bahan semburan pastu sembur dan trus bertakbir 'Allahuakbar!!'.kompem hantu tu bleh bercakap dngan dialog yang lebih kurang macam ini
"wey!!ni aku lahh ......(korang isi nama membe korang sendiri)bodoh!!aku gurau je!"kata kau!

ehehe.aku ada salah satu bukti yang orang orang kita skarang cepat takut

20minit yang lalu(20minit time aku tenga tulis ni)eheh

aku dengan si minah sekor ni,syida bukan nama sebenarnya,aku tau budak ni mesti tak suka lau aku taruk nama syida sebab dulu ex aku nama syida,si syida mmg dia ta suka ahh,hmm teringat plak ngan syida ann.OKlah nama dia 'Nur Ainaa'(sila klik bagi yang ada facebook)wahahaha.

Ok,skarang ni korang lupakan syida,sebab aku tau mesti ada pembaca yang ngah membara hati dia pabila nama dia disiarkan begitu shaja siap ada link skali.eheh

Ok back,20 min yang lalu,aku online facebook.,agak bosan online,aku g lah b'bual jap ngan sorang gadis comel bernama halimah kot.pastu aku perasan ada kambing sekor online,aku kacau lahh.korang baca ah sendiri perbualan tanpa suara ni

Ouh damn it!!aku terdelete apa yang aku copy kat chat box tadi.grrr

takpe aku de separuh jeee.

starting aku kacau die
bagi ayat seram seram
aku suh dia tgok blakang dia
ada benda tgokk,then dia ckap aku merepek smbil tulis "ubai!! cukup cukup"
aku mmg tau dia dah takut.haha
aku takutkan lagi,tapi ta extereme lagi,pastu dia boleh mennge-dog dog aku.takpe
sampai die menge-dog dog aku bleh paste
korang baca ahh sendiri.haha

p/s:korang highlight dulu chat dalam box ni kalau na baca,sebab tulisan sama colour dgn background aku,aku mals na edit edit.haha


Clear Chat History
3:07amNur
:P
:P
:P
:P
:P
3:07amMe
kau jangan mengejek aku
3:07amNur
:P
:P
3:07amMe
dia boleh tau....
3:07amNur
:P
:p
:P
:P
3:07amMe
dia boleh tau.........
3:07amNur
:P
yeke???
3:07amMe
cuba tengok balakang
3:07amNur
ni lebih!
3:08amMe
skaramg ni mesti kau bleh tengok kelibat dia kat luar rumah kauu
kat belakang langsir
atau kat blakang rumah
dia sedang perhatikan kau
macam dia perhatikan aku
jangan kau menolak permintaan dia
salam
3:09amNur
ubaaaiiii!!
peeehhhhhh
da da
ckop ckop
da bis kan??
gud!
:P
3:10amMe
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
janagn kau tolak permintaan dia.....
INGAT PESAN AKU
janagn kau tolak permintaan dia.....


ahahaha.then aku trus offline.pastu die siap text aku
"ko meroyan apa haah pepagi buta ni??"
aku sengaja ta reply,sebab aku de ckap yang telefon dia akan berbunyi akan lepas dua minit nnt.
pastu aku senagaja misscall dia lepas dua minit gitu.aku tau,dia mmg dah cuak tahap gaban.HAHA
pastu dia text lagi
"thanks!crita anda sngat menarik.aku mau tdoe.chaw!"

wahaha.akhirnya,mission accomplised bak kata Nurul Aien yang comel.ahah

itu jeee.hoho

No comments:

Post a Comment

Jadi lh tikus yang menghormati blog aku ni.Ok good,tulis elok elok.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...