Monday, January 10, 2011

Ana Raffali Menang! Oh Yeah Oh Yeah













Akhirnya,awek aku menang gak.Aku dah agak dari awal,die nyanyi rilek jeee.Perghhh,comel betul awek aku sorang nie.Kompem mak aku suka tau,HAHA.Act,lagu tu die mmg nak tujukan kat aku,dia kata "ubai,lagu ni khas untuk you",die text aku sebelum die naik pentas kat AJL semalam.HAHA.
serious laaa,ta memain punn.

die malu malu ngan aku tu



Bila dia menang buat pertama kali,kenapa ramai sanagt kritik dia ni?Tak bagus ke vokal die?Tak bagus ke Lagu die?Tak comel ke die?Kenapa bukan FT yang menang AJL25 ni?Kebnayakkan perempuan lahh yang aku npak kat Facebook yang tak sokong Ana Rafali,they al just sokong FT and Shahir,sebab apa??sebab muka market diorang.Nape Azlan tak menang takde orang bising?Girls,biasalah.Benda mcm kacang pun nak kecoh.HAHA.adehhh.


Ana Raffali,memang rezeki die untuk menang tahun ni,mungkin tahun dpn org lain plak kan?Tapi Ana Raffali memang ada gaya tersendiri,ta caye?? klik SINI






Azlan,memang sempoi aku tgok die.Baik lah doe. XD







2 comments:

Jadi lh tikus yang menghormati blog aku ni.Ok good,tulis elok elok.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...